Obsługa klienta

E-Mail: info@twojtort.pl

W ciągu 24 godzin w dni robocze.


Jak mogę anulować moje zamówienie?


Jeśli Twoje urodziny, wesele lub inne wydarzenie nie odbędzie się, dajemy Ci możliwość anulowania zamówienia w odpowiednim czasie. Potrzebujemy tylko e-maila z numerem zamówienia z potwierdzenia zamówienia. Wyślij swoją anulację na adres e-mail: info@twojtort.pl przed wybranym dniem dostawy.
Anulujemy Twoje zamówienie tylko przed dniem produkcji. Dzień produkcji jest obliczany na podstawie wybranej metody wysyłki i nie zależy od daty zakupu.

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia. Co mam zrobić?


Kilka minut po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail. Jeśli nie możesz znaleźć potwierdzenia w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź folder ze spamem.
Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia zamówienia, zaloguj się do swojego konta klienta (działa to również, jeśli nie byłeś zarejestrowany podczas składania zamówienia) i sprawdź status zamówienia. Użyj tego samego adresu e-mail, który podałeś przy składaniu zamówienia. Jeśli zamówienie się nie pojawi lub ma nieoczekiwany status, skontaktuj się z naszą obsługą klienta pod adresem info@twojtort.pl.

Jak mogę sprawdzić, czy moje zamówienie zostało zrealizowane?


Po złożeniu zamówienia otrzymasz potwierdzenie zamówienia na e-mail. Znajdziesz tam wszystkie szczegóły zamówienia. Proszę sprawdź wszystkie te dane, takie jak adres dostawy, data dostawy itp. Jeśli zauważysz błąd, skontaktuj się z naszą obsługą klienta, abyśmy mogli go poprawić.